Tuesday, December 14, 2010

jiwa kacau

jiwa kacau la skrg ni...a lot of problem...ap yg patot ak buat...ak xtaw...saket kepale...ngan final year projek yg tah pa pe lg...bile ntah ak nk jmp supervisor...ak hrp spvsr ak xmrh kt ak...ak kalau bole nk siapkan jgk msa cuti ni...kalo xsiap pon at least ak dah ad something utk next sem...tp dlm keadaan mcm ni cne ak nk fokus...

Monday, December 13, 2010

dadali - di saat aku mencintaimu

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

blurr

today activity....
xwat pa pe pon...dk rmh jah...bosan...tp pe bole buat...wet xdop...gni ni la idop zmn skrg kalo xde wet xle nk wat ap...on9 je...tp on9 pon bodband dh bpe bln xbebayar...xpernah ak semiskin ini...xde wet seposen pon kt poket...sdeh ny...tyme2 xde wet ni lah perasaan nk mkn 2 melonjak2...smua benda nmpak sdap...lapa lo...hua hua hua....tyme2 ni jgk lah smua benda habes...nk bsuh bju, sbun bsuh habes...pa pe pon hdup msti diteruskan...

Saturday, December 11, 2010

kepuasan....

smlm adlah satu pengalaman baru bg ak....btol2 penat dan sgt menyakitkan....keje 6 jam with the high heel blh dikatakan agak mencabar...bkn stkat pkai high heel tp berlari2 plak 2...ak seronok dpt bekerja mcm ni tp ak taw kebolehan dri ak...ak rasa ak sgt2 byk menyusahkan partner ak...seb baek la dia 2 laki...kalo pompuan msti susah dia nk tlg ak...kesian btol kat dia nk kne conrol ak n dia skali...msti dia sbr je kan ngan ak...ak rasa afte this ak kne amik shift pg plak...bru la xmenyusahkan org...ak xtaw cne nk say thanks to my partner...i am too smal to pick up those hard things...hahaha...tp ni lah yg ak cari slama ni...ak xpernah bekerja n xpernah ad pengalaman mcm ni...ak really apreciate to my fwen amilia sbb kenalkan ak keje ni...kalo x ak xakan ad pengalaman mcm ni....ak hrp ianya amat berbaloi walaupon xlepas ag modal tp sekurang2 ny dah separuh...hahaha...kepuasan yg xterhingga....

Friday, December 10, 2010

mencari ketenangan

ak xtaw apa yg terbaik utk diri ak...knp semua org selalu menganggap ape yg ak buat adlah salah...knp org laen buat boleh tp ak x boleh...ak cuma inginkan sebuah kehidupan yg sempurna...ak anak bongsu drpd 4 org adik bradik...bg org laen menjadi ank bongsu sgt best sbb semua ksih syg dr fmily akn fokus kt ak sorg je...d mata org laen ap yg ak nak ak boleh dpt...tp hakikatnya tidak...ak xmerasakan hidup mcm fmily org laen...ak tgok smua org idup bahagia...ak xpernah merasakan hidup yg bahagia...ak rasakan fmily ak xpernah bg ksih syg kat ak...dr kecik smpai la skrg ak xpernah rasakan hidup bekeluarga...kwn2 slalu citer zmn kecik diorang slalu bergaduh ngan adk bradik...msa nk raya...pergi bercuti...meeting fmily...n byk lg dan smua 2 ak xpernah rasa dlm idup ak...msa kecik2 dulu ak rasakan no one cares about me tp bile ak dah besa mcm ni knp smua org nk jga penampilan ak...ak keluar ngan sape...knp bru skrg? knp bukan dr dlu masa ak msih skolah...xde guna dah kalau nk melentur buluh biarlah dr rebungny....ak rasa kalau skrg bkn stkt buluh tp ntah2 buluh 2 pon dh jd lemang....ak sdih dgn diri ak...ak cuma perlukan ksih syg...slh ke kalau ak bercinta??? ak cuma perlukan seorang yg blh mndgr mslh ak...bkongsi crita dgn ak...knp org slalu taw nk membantah je ap yg ak buat sdgkan xpernah nk tnya ap mslh ak...mungkin slh ap yg ak ckpkan ni tp hakikatnya ak rasakan ak spt xpernah ad adik bradik...bile ak ad mslah xde sape pon nk tolong...ak sgt sdih bile fikirkan pasal dr ak...tp skrg bile ak ad bf smua org nk kecoh psl ak...huhu...byk lg sbenarnya ak nk cite tp ckup la stkt ni ak luahkan sgalanya...bkn nk memburuk2kn fmily ak tp hakikatnya mcm 2 lah...

Wednesday, December 8, 2010

rasa seronok

ari ni ak rasa seronok sgt sbb ak dpt pengalaman baru........malu la nak cite...
tp..... ak nak citer......nak share ngan korang semua....awal2 pg td ak teman izwah g uniten...setle hal dy tp xsetle gak...ase cam bengang la jgk sbb dah 2 kali pegi tp xsetle2 jgk...tp sape lah kite nk mrh2 kt diorang plak...
k now ak nk share pe bende yg dr td ak xsbr2 nk share...pengalaman bru yg ak mksudkan ialah ak mntk keje pat time...maklumlah ak ni kan student...xbeduit plak 2...kne la cri duit sndri nk idop kt sni...huhu...smlm ak dah pegi intrview...then dy suh msuk ari ni...ak pon pegi lah td tp byk plak dugaan yg mendatang ari ni...hujan yg xberenti....seb baek ad payung ak meredah hujan...malang yg xberbau!!!!ak smpai lmbt plak...biasa la...pegi ngan lrt + ujan plak 2....lembap la sket pergerakan ku...ni je lah bende yg ak nk share ari ni...hope sok menjadi hari yg lbih indah...huhu...berangan je lah.....