Saturday, July 23, 2011

xingat

salam buat hangpa semua...hehe...walaupn ak xtaw hangpa semua still follow lg ke x entri ak...sbena nya ak dah lama sgt x berblog ni...org berblog ak pn nk berblog...pdahal nk berblog tp xde idea...skang ni pn bukan ny ak ad idea sgt tp saje je nk tules entri hari ni takot lama2 nti lupa plak pwd...hehe...


kali ni ak nk cite sket pasal x ingat...mesti korang pelik kn...pebenda la yg ak nk cite sal x ingat ni...haha...sbena ny ak pon dah x ingat nk cita ap td...bengang x? bengang x? cerita ny bermula begini...pd suatu hari...hehe...sblom 2 ak nk tnya korang dulu....korang pernah x xingat atau senang ckp terlupa? mesti penah kn...same la mcm ak...cerita ak mcm ni...ak ni pemakai cermin mata...tp tiap2 kali ak buka cermin mata ak msti ak xingat ak letak mana...biasa ny kalo nk g amek wudhuk...letak kat almari, kt meja or tetinggal kat toilet 2 jgk...ap ak buat utk ingat blik tmpat ak letak 2 ak cuba ulang blik ap yg ak buat sblom ak nk g amek wudhuk 2...bila nk smpai kt toilet 2 msti ak dh dpt ingat blik mane ak letak cermin mata td...hehe...korang phm x cer ak tuh? hehe..hrp2 korang phm la...2 lah tip yg ak blh bg kt korang kalo korang terlupa...korang ulang blik ap yg korang buat td...msti akn ingat...hehe...selamat mencuba...wa chow dlu...